Головна
RSS |
Середа, 2024-11-27, 10:51 AM Ви увійшли як Бурлака | Група "Гості"
Балакалка
| |
OlgaMigel | Дата: Неділя, 2007-06-17, 1:57 AM | Повідомлення # 1 |
Ginigo no Kage
Група: Адміністратори
Статус: Offline
| Єдине обмеження - вас словниковий запас!
|
|
| |
Alone | Дата: Вівторок, 2008-04-22, 3:03 PM | Повідомлення # 2 |
Полковник
Група: Користувачі
| Ну якщо обмежуэ тільки словниковий запас, то мене не зупинити.Тим більше що я жхлива торохтушка. Почну з (выдносно) короткої "анкети" Звати мене Віталія. Мені 14 років. Люблю музику, граю на скриці. Живу за адресою Закарпаття, Тячів. слухаю рок(в основному кислотний) О.Е., С.К.А.Й., Whith out limit, та деякі зарубіжні. вітчизняну музику люблю всю! Учусь на відмінно, в майутньому ланую стати хірургом. P.S. Класний сайт мені сподбалось оформлення.
Я сама собі плеєр,сама собі сканер,я зроблю тебе кольоровим. Я даю собі слово не хворіти зірками,я порушую це своє слово. Крихітка Цахес
|
|
| |
OlgaMigel | Дата: Вівторок, 2008-04-22, 6:47 PM | Повідомлення # 3 |
Ginigo no Kage
| Alone, Дуже дякую за компліменти ощдо сайту))) Ну, а я Оля, 19 років, Кіровоград (як ви, певно, здогадалися зі змісту сайту - молода письменниця)))) Також люблю ввітчизняну музику (за винятком кількох екземплярів, які вже занадто косять під дешеву російську попсу). Також люблю деякі зарубіжні рок-групи 9Найтвіш, Візін Темтейшен)! А як тобі живеться в цьому світі?
|
|
| |
Alone | Дата: Середа, 2008-04-23, 8:35 PM | Повідомлення # 4 |
Полковник
| О, сайт,як я уже казала, чудовий. Живеться супер! Теми класні. Ти читала мій рецепт в кулінарії? Спробуй страва просто клас!
Я сама собі плеєр,сама собі сканер,я зроблю тебе кольоровим. Я даю собі слово не хворіти зірками,я порушую це своє слово. Крихітка Цахес
|
|
| |
OlgaMigel | Дата: Четвер, 2008-04-24, 1:33 AM | Повідомлення # 5 |
Ginigo no Kage
| ок, обов’язково спробую! Як тільки скінчиться піст, приготую) А ти взагалі як живешь?
|
|
| |